Pred predstavom „Stepski vuk“ dva su festivalska gostovanja. Mini turneja počinje Pozorišnim/Kazališnim igrama BiH u Jajcu gdje predstava gostuje u subotu, 29. lipnja, a nakon toga nastupa na Osječkom ljetu kulture u ponedjeljak, 1. srpnja 2024. godine.Zanimljivo teatarsko istraživanje
„Poznati roman Hermanna Hessea ‘Stepski vuk’ poslužio je redateljici Tamari Kučinović i glumačkom ansamblu ove predstave kao polazna točka za vrlo zanimljivo teatarsko istraživanje temeljnog odnosa između individualnog i kolektivnog. Oslanjajući se na veliko iskustvo rada u lutkarskom teatru, Kučinović pronalazi zanimljiva i neuobičajena scenska rješenja, često zasnovana na vrlo dobro uigranoj kolektivnoj glumačkoj igri zasnovanoj na scenskom pokretu za koji je bio zadužen Goran Guksić“, napisao je u obrazloženju selektor Pozorišnih/Kazališnih igara BiH Zoran Mlinarević.
Uvijek aktualan roman
Roman „Stepski vuk“ objavljen je 1927. godine, a govori o Harryju Halleru, osamljenom i nezadovoljnom intelektualcu u potrazi za izlazom iz životne krize u koju ga je dovela podvojenost vlastite ličnosti između ljudske i vučje prirode. Uz pitanja identiteta i individualizma, roman se bavi i kritikom građanskog društva te društvenih tendencija iz poslijeratnog razdoblja.
Autorski tim, pored redateljice Tamare Kučinović, koja potpisuje i oblikovanje svjetla, čine asistent i koreograf Goran Guksić, scenograf Davor Molnar, dok je autor glazbe Marko Lucijan Hraščanec. U predstavi igraju Bojan Beribaka, Ivan Skoko, Ivo Krešić, Jadranka Popović Miljko, Ivan Nevjestić, Jelena Kordić Kuret, Ana Franjčević, Mirela Mijačank Kordić i Nikolina Marić.
Najpromišljeniji i najkompletniji bh. kazališni proizvod
„Stepski vuk“ prva je službena koprodukcija Hrvatskog narodnog kazališta u Mostaru i Lutkarskog kazališta Mostar. Predstava je, također, prošla bosanskohercegovačku selekciju 64. Internacionalnog teatarskog festivala MESS koji će biti održan u listopadu. Po mišljenju selektorice Marine Vujčić, „Stepski vuk“ je „jedan od najpromišljenijih i najkompletnijih kazališnih proizvoda u prošlogodišnjoj produkciji bosanskohercegovačkog glumišta, ali i mnogo šire.
„Koncept preispitivanja identiteta dosljedno je proveden u svim elementima predstave – od scenografije i rekvizite, do kostima, svjetla, glazbe i, na koncu, glumačke igre koja je potpuno u službi te duboko promišljene cjeline u kojoj ništa nije slučajno – ni koferi kao spremišta različitih identiteta, ni odjeća koja se na sceni presvlači u skladu s aktualnim odnosom glavnoga lika prema okruženju i prema svim svojim nesvjesnim identitetima s kojima se pokušava pomiriti.“, navela je, između ostaloga, Marina Vujčić u svome obrazloženju.