Sotonisti na zatvaranju Olimpijskih igara u Parizu prikazali Antikrista kako se spušta na zemlju.
Ortodoksna interpretaciju satiričnog performansa na kraju Olimpijskih igara u Parizu upotpunila je svečano otvaranje – donosi Antonio Klasić na portalu Epoha.com.hr. Prenosimo foto reportažu.
Kako bi izbjegli daljnje optužbe za napad na kršćanstvo, sotonisti koji stoje iza gay redatelja Thomasa Jollya zaogrnuli su “show” alegorijskim velom “invazije vanzemaljaca”. Priča može biti vjerodostojna maloumnom zapadnjaku, ali religioznoj osobi je posve čudna. Svaki pravoslavac zna, kako naglašava sveti ispovjednik Kleopa Sihestrijski, da su “izvanzemaljci” zapravo “unutarzemaljci”, odnosno demoni koji dolaze iz pakla da rade na zemlji. Sotonsko divljanje u Parizu ostavlja malo prostora za tumačenje. Stoga, evo kratkog opisa sotonističkog scenarija koji je simbolično uprizoren na 33. olimpijadi, uz pojašnjavajuće fotografije.
„Sveto će se pismo prezirati i pjesme đavolje pjevat će se posvuda. Zemlja će biti ispunjena pornografijom, bludom i kršenjem zavjeta datih u raznim prilikama. Sve će to biti popraćeno čarobnjacima i bezbrojnim predviđanjima koja će dominirati životima takozvanih kršćana. Iz njihove sredine izaći će lažni proroci i apostoli, šarlatani, ljudi koji kvare druge, zlotvori, lažljivci jedni drugima, bludnici, pljačkaši, pohlepnici, brbljivci, mrzitelji…”.
Okultnu poruku koju spektakl na kraju Olimpijskih igara želi prenijeti religioznoj osobi prilično je lako dešifrirati. Objašnjenja prenosimo ovdje i možete ih pronaći pored fotografija.
Gledano odozgo, zemlja je već u pandžama Rogatog.
Antikrist silazi s neba na zemlju pred očima svijeta da kopira Krista koji je uzašao na nebo.
Da bi se formiralo obrnuto “sveto trojstvo”, Antikrista pozdravljaju dva lika uvodne predstave, koji se pojavljuju kao Bezimeni (Nevidljivi, Skriveni, s potpuno pokrivenim licem) i Četvrti vitez Apokalipse, bionički/transljudski kiborg blijedi/također bionički konj, koji se tumači kao smrt.
Said One i Vitez smrti/Kiborg donose zastavu Antikristu – ovdje pravi sotonistički redatelji iskorištavaju činjenicu da su u Grčkoj počele Olimpijske igre i koriste grčku zastavu koja ima križ u sredini i predstavlja izuzetno pravoslavnu zemlju, dom Svete Gore Atos, Vrt Djevice Marije.
Njih dvojica mu nude zastavu/križ i Antikrist se gega dok ne zauzme pozu Bafometa.
Antikrist uzima križ i svom snagom ga gura u zemlju, nakon čega se nad planetom spušta tama.
Klasični kip koji izranja iz magle i dima najavljuje da će pobijediti.
Pali anđeli se pojavljuju i štuju Antikrista.
“Vanzemaljci” svrgavaju čovjeka – još jedna izravna referenca na dobro poznato djelo Leonarda da Vincija, kao u uvodnoj špici, u kojoj je Posljednja večera dvostruko parodirana. To je crtež Vitruvijevog čovjeka koji postavlja “savršenog” čovjeka u središte svemira. Da Vincijev čovjek je okrenut naopako i tvori pentagram, još jedan simbol sotonizma.
Četiri od pet krugova olimpijskog simbola dižu se na crnom nebu, iako u obliku Möbiusove trake ili dvostrukog beskonačnog, dva paralelna, nevidljiva svemira.
Ali onda slijedi peti element, peti krug koji ih spaja, podignut rukama demona, u obliku sata koji pokazuje sva četiri smjera u isto vrijeme: “Sat je kucnuo. Bilo gdje na planeti”.
U središtu zemlje mnoštvo demona uzdiže trijumfalnog Antikrista iznad sebe.
Na njegov mig pakao se prolomi nad zemljom.
Zatim potpuni mrak. Ovo je budućnost koju žele sotonisti.
FOTOGRAFIJE S OBJAŠNJENJEM PRAĆENE VIDEOZAPISOM
Antikrist silazi s neba na zemlju pred očima svijeta da kopira Krista koji je uzašao na nebo.
Njegovo lice ne ostavlja mjesta sumnji:
Da bi tvorili obrnuto “sveto trojstvo”, Antikrista pozdravljaju dvije figure uvodne predstave, koje se poistovjećuju s Bezimenim (Nevidljivim, Skrivenim koji potpuno zaklanja svoje lice), nositeljem olimpijskog plamena. :
i Četvrti jahač Apokalipse, bionički/transhumani kiborg, na blijedom/također bioničkom konju, koji se tumači kao Smrt.
Imenovani i Vitez smrti/Kiborg donose zastavu Antikristu.
U ovom slučaju, činjenica da su Olimpijske igre počele u Grčkoj i da oni koriste grčku zastavu pomaže sotonističkim filmašima.
S križem u sredini koji predstavlja izrazito pravoslavnu zemlju, dom Svete Gore Atos, Vrt Djevice Marije.
Njih dvojica mu nude zastavu/križ, a Antikrist se gega dok ne zauzme pozu Bafometa.
Antikrist uzima križ.
i snažno udari o tlo.
a onda se nad planetom spusti tama.
On označava svoju pobjedu, a klasični kip izranja iz magle i dima.
Nakon toga dolaze pali anđeli i iskazuju obožavanje spram Antikrista.
“Vanzemaljci” (demoni) okreću ljude naglavačke
Nova izravna referenca na dobro poznato djelo Leonarda da Vincija, kao na početku s dvostrukom parodijom Posljednje večere.
To je crtež Vitruvijevog čovjeka koji postavlja “savršenog” čovjeka u središte svemira. Da Vincijev čovjek je okrenut naopako i oblikuje pentagram, još jedan sotonistički simbol.
Četiri od pet krugova olimpijskog znaka, ali u obliku Möbiusove trake ili dvostruke beskonačnosti, dva paralelna, nevidljiva svemira, uzdižu se u noćno nebo.
Ali tada dolazi peti element, peti krug koji ih povezuje, podignut rukama demona u obliku sata koji pokazuje sva četiri smjera u isto vrijeme: „Došao je čas. Bilo gdje na planeti”.
Usred zemlje, vojska demona podiže nad sobom pobjedničkog Antikrista.
Na njihov znak, pakao će biti postavljen na zemlju.
Zatim se spušta potpuni mrak. To je ta budućnost koju žele sotonisti.