Revoltiran njegovim postom o priči o Tomislavu Buzovu, prema kojoj je napravljen film Nebojše Slijepčevića, novinar Gordan Malić u svojoj najnovijoj objavi na društvenim mrežama obrušio se na književnika Miljenka Jergovića.
“Jergovićevi uvidi u hrvatsku kulturu, politiku i društvo su kao vozni red. Jedino šta ne možeš predvidjeti je hoće li doći na vrijeme. Smrti, obljetnice, nagrade. Sve je vrijedno njegovog seciranja tupim skalpelom, kako bi rekao Bogdan Tirnanić, jedan srpski novinar iz ‘predpostjugoslavije'”, ustvrdio je Malić te dodao kako je sve u spornom Jergovićevu postu konstrukcija i čista laž.
“U Hrvatskoj vojsci bilo je dosta bivših oficira JNA, na visokim i na najvišim pozicijama. Dvojica su, recimo, zapovijedala obranom Vukovara u kojem su od JNA stradavali civili hrvatske, bošnjačke, albanske, srpske, mađarske, slovačke i drugih nacionalnosti. Dobro, borili su se za svoju zemlju, svoj grad, oba su preživjela, ali valjda će nesto biti snimljeno i o njima kad umru”, napisao je Gordan Malić.
Novinar je istaknuo kako je redatelj čiji je ‘Čovjek koji nije mogao šutjeti’ nagrađen na Filmskom festivalu u Cannesu, svoj film napravio uz potporu Hrvatskog audiovizualnog centra, s hrvatskim producentima. “Uz potporu, ne usprkos. Dežulović piše i tamo i vamo, i piše svašta, tko mu brani? Nema ga jedino kod Bujanca”, dodao je.
Bilo bi bolje da je snimljen u produkciji RTS-a
“Bilo bi, možda, bolje da je Slijepčevićev film snimljen u koprodukciji s RTS ili TV Crne Gore, ali sta je tu je. Nije loše ispalo ni ovako, Jergoviću usprkos i njegovoj kuknjavi tipa – elem, bio jednom jedan čovo, ali Hrvatima nije značio ništa jer mu nisu dali trg, ulicu, nisu ga imenovali za klasika, nije pokupio sve nagrade ni postao direktor, obožavateljice mu nisu bogznašta, djeca ne znaju za njegove pjesme i nitko se s njim previše ne druži…
Miljenko Jergović u svojoj je objavi koja je razljutila Malića, ustvrdio pak kako je priča o Tomi Buzovi ekranizirana zaslugom Borisa Dežulovića, koji je prvi pisao o njemu. Između ostalog, naveo je i kako je film snimljen ‘usprkos hrvatskoj kulturi i kinematografiji’.